راهکارهای اطلاع رسانی و خدمت رسانی در بانک ها
مدیریت متمرکز نمایشگرهای اطلاع رسانی و کیوسکهای شعب
سامانه دیجیتال ساینیج ELPHY LIVE، قابلیت کنترل محتوای نمایشگرهای ساینیج و کیوسکهای لمسی را به صورت متمرکز ارائه میدهد. این سامانه، علاوه بر امکانات گسترده مانند داشتن آیتمهای متنوع تصویری، ویدیویی و اطلاعرسانی، دارای ویژگیهای منحصربهفردی نیز میباشد. از این ویژگیها میتوان به cross platform بودن، قابلیت ساخت اپلیکیشنهای کیوسکهای لمسی و همچنین امکانات نوبتدهی، نظرسنجی اشاره کرد.
نوبت دهی و رزرو آنلاین نوبت شعب
پنل مدیریت ابری Elphy Live به شما این امکان را میدهد که به تعداد شعب خود به سادگی نوبت دهی ایجاد نمایید.
میتوانید برای هر شعبه به تعداد دلخواه صف و به ازای هر صف به تعداد دلخواه باجه تعریف کنید. همچنین برای هر صف که تمایل داشتید رزرو آنلاین را فعال نمایید. به راحتی نظرات مشتریان خود را دریافت کنید و در نهایت گزارشها و آمارهای دقیق از نوبت دهی خود تولید کنید.
این پنل دارای امکانات خاصی مانند، نوبت دهی از طریق پیام کوتاه بدون احتیاج به نوبت دهی کاغذی، نوبت دهی از طریق اسکن کد بدون نیاز به دستگاه نوبت دهی، امکان پاس دادن نوبت ها و … میباشد.
نظرسنجی شعب و باجهها
در سامانه ELPHY LIVE امکان ایجاد انواع نظرسنجیها و استفاده از آنها بر روی ساینیج تعاملی و یا کیوسکهای لمسی و دریافت گزارشها و آمارهای آنها فراهم گردیده است.
علاوه بر کیوسکها لمسی، امکان استفاده از ترمینالهای دکمهای نظرسنجی و یا نظرسنجی از طریق گوشی همراه با اسکن بارکدهای دو بعدی (QR Code) و همچنین امکان نظرسنجی تحت وب نیز در سامانه پیشبینی گردیده است.
اطلاع رسانی و ارائه خدمت با کیوسکهای لمسی
به کمک امکانات پنل طراحی چیدمان سامانه میتوان به سادگی و بدون داشتن دانش فنی خاصی اپلیکیشنها و برنامههای دلخواه را برای کیوسکهای لمسی و یا سیستمهای مشابه طراحی کرد.
انواع ماژولها، امکانات منوبندی، صفحه بندی، ترنزیشنها، انیمیشنها و بسیاری از قابلیتهای دیگر به شما این اجازه را میدهد که به سلیقهی خودتان آنچه را که در ذهن دارید مانند اپلیکیشن نوبتدهی، نظرسنجی، میز خدمت الکترونیک و … را طراحی نمایید.
راهکارهای ویژه!
سامانه ELPHY LIVE این امکان را به مشتریان ما میدهد که کنترل یکپارچهای برروی تمام پایانههای تعاملی و غیرتعاملی اطلاعرسانی و ارائه خدمت خود داشته باشند. این پایانههای میتوانند نمایشگرهای عادی، کیوسکهای لمسی، باجههای نوبتدهی و نظرسنجی، پایانههای پرداخت و … باشند.
مجموع امکانات کنترل محتوا، گزارشگیری، مانیتورینگ و ریموت کنترل همراه با قابلیت توسعه ماژولهای سفارشی میتواند به راحتی محیطی یکپارچه برای کنترل انواع خدمات ارائه شده توسط شما را فراهم سازد.