قابلیت نوبت دهی توسط کیوسکهای لمسی و غیرلمسی |
امکان رزرو اینترنتی نوبت |
قابلیت نظرسنجی عملکرد باجهها توسط مراجعین |
قابلیت ارسال پیامک هنگام دریافت، نزدیک شدن، فراخوان و یا کنسل شدن نوبت |
عدم محدودیت در تعداد باجهها با امکان فعال و یا غیرفعال نمودن |
مدیریت، گزارشگیری و مانیتورینگ متمرکز و از راه دور سیستم نوبتدهی |
امکان گزارشگیری و مشاهده آمار نوبت های صادر شده و سرعت پاسخگویی باجهها |
امکان ایجاد زمانبندی رزرو نوبت بر اساس ساعتکاری، روزکاری و ظرفیت پاسخگویی |
اعلام صوتی هوشمند با قابلیت خواندن نام باجه، نام نوبتگیرنده، نام مسئول باجه و … |
قابلیت چاپ بارکد و توضیحات اختصاصی هر باجه برروی برگهی نوبت |
امکان مدیریت سامانه و صدور، فراخوان و اعلام نوبت از طریق مرورگرهای وب |
امکان دریافت اطلاعات مورد نیاز جهت صدور نوبت مانند: کد ملی، شماره همراه و … |
قابلیت انتقال نوبت به صف های دیگر (پاس دادن نوبت) |
امکان به تاخیر انداختن نوبت در صورت عدم مراجعه کاربر |
ایجاد لینک فراخوانی برای هر باجه به صورت مجزا |
قابلیت درج زمان تقریبی انتظار و تعداد افراد در صف در برگه یا پیامک نوبت |
عدم محدودیت در موقعیت مکانی باجهها با سیستمهای اعلان و اعلام نوبت |
امکان راهاندازی سامانه نوبتدهی با استفاده از تجهیزات، کلاینتها و بستر شبکه موجود |
دریافت نظرات از طریق QR Code، دستگاههای دکمهای، کیوسکهای لمسی و … |
امکان طرح و درج سوالات مختلف با پاسخ های دلخواه به صورت گزینهای و ایموجی(شکلک) |
امکان ارسال کد تایید از طریق پیامک برای ثبت نظر آنلاین |
قابلیت دریافت گزارشهای و آمارهای تجمیعی از دستگاههای نظرسنجی مختلف |
امکان دریافت اطلاعات نظردهنده به منظور پیگیری (Follow Up Survey) |
طراحی کاملا سفارشی با قابلیت درج لوگو، نمایش ویدیو و … |
نوبت دهی و رزرو نوبت
چگونه کار میکند؟
پنل مدیریت ابری Elphy Live به شما این امکان را میدهد که به تعداد شعب و یا خدمت خود نوبت دهی ایجاد نمایید.
میتوانید برای هر شعبه یا خدمت به تعداد دلخواه صف و به ازای هر صف به تعداد دلخواه باجه تعریف کنید. همچنین برای هر صف که تمایل داشتید رزرو آنلاین را فعال نمایید. به راحتی نظرات مراجعین را دریافت کنید و در نهایت گزارشها و آمارهای دقیق از نوبت دهی خود تولید کنید.
هر سیستمی را تبدیل به یک دستگاه نوبت دهی کنید!
پنل سامانه به شما این امکان را میدهد که هر سیستمی را که در اختیار دارید با نصب پخشکننده سامانه بر روی آن، به یک دستگاه نوبت دهی تبدیل کنید.
پخشکننده بر روی تمام سیستمهای ویندوزی، اندرویدی و لینوکسی قابل نصب است. بنابراین انواع کیوسکهای لمسی یا تبلتهای اندوریدی و … را میتوانید به منظور نوبت دهی استفاده کنید.
بدون هیچ دستگاهی و با QR Code نوبت دهی کنید!
این قابلبت در سامانه وجود دارد که مراجعهکننده شما با اسکن QR Code (بارکد دوبعدی) مراحل دریافت، مشاهده نوبت و فراخوان نوبت را از طریق تلفن همراهش انجام دهد و پس از پایان خدمت، نظر خود را هم از طریق تلفن همراهش ثبت نماید.
بنابراین میتواند دیگر احتیاجی به دستگاه نوبتدهی و یا سیستم صوتی نباشد و ضمناً از همان نمایشگر نمایش نوبتها نیز میتوان برای نمایش بارکد استفاده کرد.
با این روش، مراجعه کننده میتواند بدون نگرانی محل را تا فراخوان نوبتش ترک کند و همچنین یک مجموعه کوچک میتواند بدون نگرانی از تجمع، خدماتش را ارئه نماید.
رزرو آنلاین نوبت
امکان رزرو نوبت به مدیریت مراجعین کمک کرده و همچنین از کاهش کیفیت خدمات به دلیل تجمع مراجعین در آن مجموعه جلوگیری میکند.
سامانه نوبت دهی الفی لایو این امکان را فراهم ساخته است که به صورت آنلاین ساعت و روز مراجعه رزرو گردد و تنها در صورتی که در زمان مشخص شده به مجموعه مراجعه شود نوبت صادر گردد.
این امکان برای هر خدمتی به صورت جداگانه میتواند در سامانه فعال گردد و بازههای زمانی و تعداد رزرو مجاز برای هر بازه نیز به سادگی قابل تعریف است.
صدور و فراخوان نوبت از طریق پیامک
در سامانه Elphy Live تمام مراحل صدور نوبت، يادآوری نوبت، فراخوان نوبت به صورت پیامکی به مراجعه کننده میتواند اطلاع داده شود.
با این امکان بدون نیاز به پرینت، نوبت برای مراجعه کننده پبامک میگردد، در صورت نزدیک شدن نوبتش از طریق پیامک به ایشان یادآوری شده و همچنین فراخوانی هم میتواند از طریق پیامک اطلاع داده شود.
با این روش، مراجعه کننده میتواند بدون نگرانی محل را تا فراخوان نوبتش ترک کند و همچنین یک مجموعه کوچک میتواند بدون نگرانی از تجمع، خدماتش را ارئه نماید.
"آقای کریمی لطفاً به صندوق ۲ ارزی، خانم رضایی مراجعه نمایید"
اعلام صوتی هوشمند
اعلام صوتی فراخوانی نوبت در سامانه نوبت دهی الفی لایو به صورت هوشمند میتواند نام مراجعه کننده، نام خدمت، نام مسئول و … را نیز اعلام کند. موارد پخش در اعلام صوتی، و نحوهی اعلام به سادگی برای هر صف به صورت جداگانه قابل مدیریت است.
این امر میتواند سردرگمیهای احتمالی مراجعهکنندهها را در مجموعههای شلوغ کاهش دهد و ارائه خدمت نیز حالت صمیمانه و شخصیتری پیدا میکند.
نمایش نوبت روی هر نمایشگری با چیدمان دلخواه!
امکانات دیجیتال ساینیج سامانه الفی لایو این اجازه را میدهد که با هر چیدمان دلخواهی بر روی هر نمایشگری نوبتها را نمایش دهید. برای مثال میتوان نوبتها را کنار ویدیوها و تصاویر تبلیغاتی و یا پخشزنده تلویزیون نمایش داد.
پنل سامانه به شما این امکان را میدهد که هر سیستمی را که در اختیار دارید با نصب پخشکننده بر روی آن به یک نمایشگر نمایش نوبت تبدیل کنید. انواع تلویزیونهای هوشمند، سیستمهای ویندوزی، اندرویدی و … برای این منظور پشتیبانی میگردند.
.
نظرسنجی عملکرد باجهها
با ایجاد هر نوبت دهی در سامانه الفی لایو برای تمام باجههای شما به صورت خودکار نظرسنجی تولید میگردد که این نظرسنجیها به سادگی بر روی اپلیکیشنهای کیوسکهای لمسی و یا از طریق تلفن همراه مراجعه کننده قابل استفاده هستند. به صورتیکه مراجعه کننده پس از دریافت خدمت میتواند میزان رضایت خود را از باجهی ارائه کننده خدمت از طریق تلفن همراهش و یا کیوسک لمسی ثبت نماید.
گزارشها و آمارهای این نظرسنجیها نیز در خود سامانه قابل مشاهده و دریافت هستند.
دریافت انواع گزارشها و آمارها از نوبت دهی و نظرات
نوبتها رو پاس بدید!
در مجموعههایی مانند درمانگاهها و یا بیمارستانها که مراجعه کننده چندین خدمت را ممکن است که بخواهد دریافت کند و یا خدمت دارای چندین مرحله باشد، این امکان در سامانه الفی لایو پیشبینی گردیده است که با دریافت تنها یک نوبت در ایتدای ورود به آن مجموعه، تمام مراحل بدون نیاز به دریافت نوبت مجدد طی گردد.
در این حالت مسئولین باجهها میتوانند، بعد از فراخوانی نوبت و اتمام خدمت در آن باجه، مراجعه کننده را برای تکمیل خدماتش به صف دیگری پاس دهند.