راهکارهای نوبت دهی ، پرداخت و اطلاع رسانی در بیمارستان ها و درمانگاه ها
نوبت دهی حضوری و رزرو آنلاین نوبت بیمار
پنل مدیریت ابری Elphy Live به شما این امکان را میدهد که برای بخشهای مختلف بیمارستان و یا درمانگاه خود به سادگی نوبت دهی ایجاد نمایید. بدین معنی که نوبت دهی های مربوط به تریاژ، پذیرش، درمانگاهها، آزمایشگاهها، داروخانه ها و … به صورت متمرکز و از طریق یک سامانه واحد مدیریت میگردند.
همچنین میتوانید برای هر بخش که تمایل داشتید قابلیت رزرو آنلاین را فعال نمایید. به راحتی نظرات بیماران خود را دریافت کنید و در نهایت گزارشها و آمارهای دقیق از نوبت دهی خود تولید کنید.
این پنل دارای امکانات خاصی مانند، نوبت دهی از طریق پیام کوتاه بدون احتیاج به نوبت دهی کاغذی، نوبت دهی از طریق اسکن کد بدون نیاز به دستگاه نوبت دهی، امکان پاس دادن نوبت ها بین بخشهای مختلف بدون احتیاج به نوبتگیری مجدد میباشد.
تسویه بیمار و خدمات پرداخت از طریق کیوسک
امروزه استفاده از کیوسکهای پرداخت رسید توسط خود مشتری در راستای کاهش بار و یا حذف صندوقهای انسانی مورد توجه قرار گرفته است. شرکت سایا برای انواع خدمات تسویه و پرداخت، راهحلهای کامل سختافزاری و نرمافزاری شامل انواع کیوسکهای لمسی Elphy و سامانه نرمافزاری Elphy Live را ارائه داده است.
سامانه Elphy Live علاوه بر داشتن بستر APIهای لازم برای استفاده توسط سایر نرمافزارها، قابلیت اتصال به سایر سامانههای مالی، حسابداری و HISهای بیمارستانی و … را نیز برای دریافت اطلاعات رسید، ثبت پرداختها و … دارا میباشد.
مدیریت متمرکز نمایشگرهای اطلاع رسانی و کیوسکهای خدماتی بیماران
معمولاً در بیمارستانها و درمانگاهها از نمایشگرهای محیطی برای اطلاعرسانی به بیماران و یا نمایش نوبت ها استفاده میگردد. همچنین کیوسکهای لمسی نیز در این محیط ها برای معرفی بخش ها و خدمات، نوبت دهی، نظرسنجی و یا سایر موارد اینچنینی استفاده میگردند.
سامانه دیجیتال ساینیج ELPHY LIVE، قابلیت کنترل محتوای نمایشگرهای ساینیج و کیوسکهای لمسی را به صورت متمرکز ارائه میدهد. این سامانه، علاوه بر امکانات گسترده مانند داشتن آیتمهای متنوع تصویری، ویدیویی و اطلاعرسانی، دارای ویژگیهای منحصربهفردی نیز میباشد. از این ویژگیها میتوان به cross platform بودن، قابلیت ساخت اپلیکیشنهای کیوسکهای لمسی و همچنین امکانات نوبتدهی، نظرسنجی اشاره کرد.
نظرسنجی میزان رضایت بیماران و مراجعین
علاوه بر کیوسکها لمسی، امکان استفاده از ترمینالهای دکمهای نظرسنجی و یا نظرسنجی از طریق گوشی همراه با اسکن بارکدهای دو بعدی (QR Code) و همچنین امکان نظرسنجی تحت وب نیز در سامانه پیشبینی گردیده است.