راهکارهای سازمانی و میز خدمت الکترونیک
مدیریت متمرکز نمایشگرهای اطلاع رسانی و کیوسکهای میز خدمت
اهمیت بحث ارائه خدمات به مراجعین به شکلی سریع و ساده در سازمانها و شرکتها هر روز پررنگتر میشود. در همین راستا سازمانهای دولتی و غیر دولتی با اجرای میزخدمت فیزیکی و یا الکترونیک (خدمات آنلاین) سعی کردهاند کمبودهای این حوزه را پوشش دهند. یکی از گزینههایی که به کمک آن میتوان خدمات را به مراجعین حضوری سازمانها را بدون نیاز به نیروی انسانی ارائه داد، کیوسک های لمسی هستند.
سامانه دیجیتال ساینیج ELPHY LIVE، قابلیت کنترل محتوای نمایشگرهای اطلاع رسانی و کیوسکهای لمسی را به صورت متمرکز ارائه میدهد. این سامانه، علاوه بر امکانات گسترده مانند داشتن آیتمهای متنوع تصویری، ویدیویی و اطلاعرسانی، دارای ویژگیهای منحصربهفردی نیز میباشد. از این ویژگیها میتوان به قابلیت ساخت اپلیکیشنهای کیوسکهای لمسی و همچنین امکانات نوبتدهی، نظرسنجی، پرداخت و … اشاره کرد.
مدیریت مراجعین، نوبت دهی و رزرو آنلاین برای دریافت خدمت
میتوانید برای هر اداره به تعداد دلخواه خدمت و به ازای هر خدمت به تعداد دلخواه مسئول تعریف کنید. همچنین برای هر خدمت که تمایل داشتید رزرو آنلاین را فعال نمایید. به راحتی نظرات مراجعین خود را دریافت کنید و در نهایت گزارشها و آمارهای دقیق از مراجعین خود تولید کنید.
این پنل دارای امکانات خاصی مانند، نوبت دهی از طریق پیام کوتاه بدون احتیاج به نوبت دهی کاغذی، نوبت دهی از طریق اسکن کد بدون نیاز به دستگاه نوبت دهی، امکان پاس دادن نوبت ها و … میباشد.
نظرسنجی عملکرد، ثبت نظرات، پیشنهادها و شکایت
علاوه بر کیوسکها لمسی، امکان استفاده از ترمینالهای دکمهای نظرسنجی و یا نظرسنجی از طریق گوشی همراه با اسکن بارکدهای دو بعدی (QR Code) و همچنین امکان نظرسنجی تحت وب نیز در سامانه پیشبینی گردیده است.
اطلاع رسانی و ارائه خدمت با کیوسکهای لمسی
انواع ماژولها، امکانات منوبندی، صفحه بندی، ترنزیشنها، انیمیشنها و بسیاری از قابلیتهای دیگر به شما این اجازه را میدهد که به سلیقهی خودتان آنچه را که در ذهن دارید مانند اپلیکیشن نوبتدهی، نظرسنجی، میز خدمت الکترونیک و … را طراحی نمایید.
راهکارهای ویژه!
سامانه ELPHY LIVE این امکان را به مشتریان ما میدهد که کنترل یکپارچهای برروی تمام پایانههای تعاملی و غیرتعاملی اطلاعرسانی و ارائه خدمت خود داشته باشند. این پایانههای میتوانند نمایشگرهای عادی، کیوسکهای لمسی، باجههای نوبتدهی و نظرسنجی، پایانههای پرداخت و … باشند.
مجموع امکانات کنترل محتوا، گزارشگیری، مانیتورینگ و ریموت کنترل همراه با قابلیت توسعه ماژولهای سفارشی میتواند به راحتی محیطی یکپارچه برای کنترل انواع خدمات ارائه شده توسط شما را فراهم سازد.