سامانهی نوبتدهی مدرن کیوی
سامانهی نوبتدهی مدرن کیوی
سیستمهای نوبتدهی امروزه به امری گریزناپذیر در زندگی شهری مدرن بدل گشتهاند و به دلیل سهولت استفاده در تمامی مراکز دولتی و خصوصی به وفور دیده میشوند. در سیستمهای متدوال نوبتدهی یک دستگاه به عنوان سرور نوبتدهی استفاده میشود و تعداد مشخصی باجه، اطلاعات فراخوانی نوبت را از سرور دریافت میکنند. سپس شمارهی نوبت دریافت شده توسط صدایی که از پیش ظبط شده خوانده میشود. با وجود اینکه سیستمهای نوبتدهی فعلی بخش مهمی از نیاز سازمانها و مراکز را مرتفع میکنند، چالشها و موانع مهمی پیشروی سیستمهای در حال استفاده وجود دارد که از جملهی آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد
- نیاز به زیرساخت مجزا جهت پیادهسازی
- تک منظوره بودن
- محدودیت در تعداد باجهها و افزایش پیچیدگی فنی با زیاد شدن تعداد باجهها
- سیستم صوتی غیر سفارشی و غیر قابل کنترل
- تداخل شمارهها در صورت افزایش باجهها
- عدم کنترل بر سیستم شمارهدهی
- عدم امکان گزارش گیری از روند دریافت نوبت و پذیرش
- عدم ارتباط با بسترهای مدرنارتباطی مانند پیامک، ایمیل و …
سامانهی نوبتدهی مدرن «کیوی» این امکان را برای سازمانها و مراکز دولتی و خصوصی فراهم میآورد تا تمامی چالشهای پیشروی در سیستمهای نوبتدهی متداول را پشت سر بگذارند و با استفاده از زیرساختهای موجود تمامی مجموعههای خود را به سامانهی نوبتدهی کیوی مجهر نمایند.
از مهمترین مزایای سامانهی نوبتدهی مدرن کیوی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- نوبتگیری توسط سیستم لمسی کیوسک به صورت نرمافزاری و عدم احتیاج به پنل دکمهای یا اینترفیس فیزیکی
- طراحی گرافیکی اختصاصی سیستم نوبتگیری
- قابلیت نوبتگیری به صورت چاپی و یا از طریق پیامک
- قابلیت تعریف باجهها به تعداد نامحدود با نامهای اختصاصی
- قابلیت چاپ توضیحات اختصاصی هر باجه برروی برگهی نوبت (مانند لیست مدارک مورد نیاز باجه)
- مدیریت و مانیتورینگ متمرکز و از راه دور سیستم نوبتدهی، بدون نیاز به دسترسی مستقیم به کیوسک
- قابلیت دریافت آمار نوبتدهی و سرعت پاسخگویی به مراجعین توسط باجهها
- استفاده از کلاینتها و بستر شبکه موجود و عدم نیاز به سختافزارها و یا بستر ارتباطی اختصاصی
- عدم محدودیت در قرارگیری مکانی باجهها یا سیستمهای اعلان و اعلام نوبت (برای مثال باجهها میتوانند در طبقات مختلف سازمان تعریف گردند و سالن انتظار و اعلام نوبت در طبقه همکف)
- کنترل، فرخوانی و اعلان نوبت توسط مرورگرهای وِب توکار کلاینتها (عدم وابستگی به نوع کلاینت یا سیستمعامل آنها)
سامانهی نوبتدهی مدرن کیوی به همراه کیوسکهای لمسی الفی، امکان طراحی و پیادهسازی یک سامانه سفارشی و اختصاصی ارائهدهنده خدمات نوبتدهی جامع را برای فروشگاهها، بانکها، شرکتها و سازمانهای بزرگ فراهم میسازد. در این سامانه، نوبتگیری و دریافت نوبتچاپی یا پیامکی توسط مراجعین از طریق کیوسکهای لمسی انجام شده و سایر عملکردهای سیستم از قبیل، فراخوان نوبت توسط باجه، اعلان و اعلام نوبت و مدیریت سیستم تماما از طریق بستر شبکه محلی و با کلاینتهای موجودِ متصل به این شبکه مانند، کامپیوترهای شخصی، تین کلاینتها، تلویزیونهای هوشمند و یا تلفنهای همراه صورت میگیرد و درنتیجه، هیچگونه محدودیتی در نحوه قرارگیری مکانی باجهها و یا تعداد باجههای قابل تعریف وجود ندارد.
این سامانه از طریق ایجاد لینکها و APIهای اختصاصی درون شبکهای برای هر کدام از عملکردهای ذکر شده (فراخوان نوبت توسط باجه، اعلان و اعلام نوبت و مدیریت سیستم) این قابلیت را فراهم ساخته است که تمامی این عملیاتها بدون نیاز به نصب هرگونه نرمافزار و از طریق مرورگرهای وِب توکار کلاینتها صورت پذیرد.
جهت کسب اطلاعات در مورد سامانهی نوبتدهی مدرن کیوی یا مشاهدهی نمونه کارها به بخش گالریها و ویدیوهای برنامه مراجعه نمایید یا با شماره تلفن ۸۸۵۶۱۹۳۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.