بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ

نمایشگاه الکامپ
نمایشگاه الکامپ

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ

شرکت فناوری  و مهندسی سها سایا صنعت با افتخار شما را به بیست و هفتمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ لغایت ۱۴۰۳/۰۴/۱۲، سالن ۴۴ طبقه‌ی دوم دعوت می‌نماید. شرکت سایا با مجموعه‌ای نوین از خدمات و راه حل‌های سازمانی با عنوان راهکارهای نوین کسب و کار  سازمانی و به منظور بهبود خدمات مراجعین در بانک‌ها، بیمه‌ها و سایر سازمان‌های بزرگ به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند. تمرکز شرکت سایا در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ ۱۴۰۳ بر محصولات مدیریت محتوی و خدمات مبتنی بر وب خواهد بود.

همچنین برای اولین بار از سامانه‌ یابری دیجیتال ساینیج الفی لایو ELPHY LIVE که در دسترس عموم قرار گرفته است رونمایی می‌شود و به معرفی نرم افزار جامع ابری مدیریت متمرکز نمایشگرها می‌پردازیم .

دیجیتال ساینیج تعاملی الفی‌لایو (ELPHY LIVE) یک راهکار مبتنی بر شبکه برای مدیریت محتوای نمایشگر‌ها و کیوسک‌های لمسی می‌باشد. این سامانه به کاربر امکانات متنوعی را مانند مجتمع‌سازی خدمات مراجعین، مانیتورینگ نمایشگرها و اعلان وضعیت و … را در یک پنل کاربری واحد ارائه می‌نماید. پیاده‌سازی دیجیتال ساینیج الفی‌لایو هم به صورت آنلاین و هم برروی شبکه‌های داخلی امکان‌پذیر بوده و همچنین قابلیت تست سامانه نیز برای بازدیدکنندگان به صورت آنلاین فراهم گردیده است.

با افتخار میزبان حضور گرم شما بازدیدکنندگان گرانقدر در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ ۱۴۰۳ هستیم.

آدرس غرفه: نمایشگاه بین‌المللی- سالن ۴۴ (‌خلیج فارس)‌ -طبقه دوم

نمایشگاه الکامپ
نمایشگاه الکامپ

شایان ذکر است که همچنین از این نمایشگاه به عنوان اولین تریبون رسمی جهت اعلام مشارکت تجاری میان شرکت سایا و شرکت همراه اول در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات دیجیتال ساینیج و کیوسک لمسی استفاده می‌شود. 

به این ترتیب اگر مشتریان دیجیتال ساینیج الفی لایو نیاز به برپایی شبکه‌های امن در بستر APN داشته باشند، و یا مشتریان سازمانی همراه اول نیاز به خدمات مدیریت محتوای دیجیتال داشته‌ باشند می‌توانند به صورت ترکیبی از خدمات هر دو شرکت در قالب یک محصول مشترک استفاده نمایند.

شرکت سایا مانند همیشه افتخار به ارايه‌ي محصولات باکیفیت در حوزه‌ی خدمات دیجیتال ساینیج (ELPHY LIVE) و کیوسک‌های لمسی الفی به مشتریان خود را دارد.  

Rate this post