قوانین و مقررات استفاده از سامانهی ابری مدیریت محتوای دیجیتال ELPHY LIVE
متن حاضر دربرگیرندهی شرایطی است که کاربر با مشاهده یا استفاده از خدمات دیجیتال ساینیج ELPHY LIVE در مقام یک کاربر عضوشده، میپذیرد. این توافق میان شرکت فناوری و مهندسی سها سایا صنعت به عنوان ارائه کنندهی سرویس ابری مدیریت محتوای دیجیتال ELPHY LIVE و کاربر میباشد تا در صورت بروز اختلاف، جهت داوری یا قضاوت در مراجع قانونی حل اختلاف مورد استفاده قرار گیرد.
کاربر با ثبت نام در سامانهی ابری ELPHY LIVE و استفاده از هر یک از خدمات آن تایید میکند که از محتویات این سند آگاه بوده و آنها را مورد پذیرش قرارداده و به موارد اشاره شده پایبند است.
کاربر با ثبت نام در سامانهی ابری ELPHY LIVE و استفاده از هر یک از خدمات آن تایید میکند که از محتویات این سند آگاه بوده و آنها را مورد پذیرش قرارداده و به موارد اشاره شده پایبند است.
حقوق معنوی
ما از اسامی الفی کیوسک (ELPHY KIOSK)، الفی لایو (ELPHY LIVE)، الفی پلیر(ELPHY PLAYER)، الفی ادز(ELPHY Ads) ، ساینیج الفی استفاده می کنیم و مالکیت انحصاری و تمام حقوق مادی و معنوی این اسم، سرویس و محتوای منتشر شده به هر شکل در وبسایت elphy.ir و تحت هر زیردامنهی آن برای شرکت فناوری و مهندسی سها سایا صنعت محفوظ است و استفاده و بهرهبرداری از آن به هر شکل و با هر نیتی، برای پروژهها و امور شخصی، تجاری یا عامالمنفعه، اعم از مستقیم یا غیرمستقیم، بدون مجوز کتبی از شرکت سایا ممنوع و غیرمجاز است. رابطهای گرافیکی، طراحی و تصویرسازیها، اطلاعات و دادهها، کدهای کامپیوتری، متون آموزشی و دیگر عناصر تولیدشدهی الفی از مصادیق محتوای منتشر شده هستند. به هنگام هرگونه بهرهبرداری غیرمجاز، حق شرکت سایا بر اقامهی دعاوی قانونی مرتبط و پیگیری حقوق خود از مجاری قانونی محفوظ خواهد بود.
قوانین جمهوری اسلامی ایران
شرکت دانشبنیان فناوری و مهندسی سها سایا صنعت در کشور ایران ثبت شده است و تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند؛ در نتیجه، انتشار و توزیع هرگونه محتوای مجرمانه از نظر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا محافظت از آن بهکمک خدمات ELPHY LIVE به هر شکلی، برخلاف قانون و ناقض شروط این توافقنامه است. شرکت سایا محتوای مجرمانه را نمیپذیرد و بهمحض آگاهی یافتن از توزیع و محافظت چنین محتوایی، از این امر جلوگیری خواهد کرد؛ در چنین حالتی وجه دریافتی از مشتری نیز برگردانده نخواهد شد.
انتشار محتوا و تصاویر غیراخلاقی و جنسی، حمایت، همکاری یا فروش مواد مخدر، تجهیزات کشتار جمعی، همکاری و حمایت از گروههای تروریستی و تجزیهطلب داخلی و خارجی یا هر فعالیت دیگری که مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد، مشمول ممنوعیت توزیع و محافظت در شرکت سایا خواهد شد.
انتشار محتوا و تصاویر غیراخلاقی و جنسی، حمایت، همکاری یا فروش مواد مخدر، تجهیزات کشتار جمعی، همکاری و حمایت از گروههای تروریستی و تجزیهطلب داخلی و خارجی یا هر فعالیت دیگری که مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد، مشمول ممنوعیت توزیع و محافظت در شرکت سایا خواهد شد.
حقوق مولف (Copyright) و سایر قوانین نافذ بینالمللی
کاربر با استفاده از خدمات ELPHY LIVE میپذیرد که قوانین ایران، عرف بینالمللی اینترنت و قوانین و عرف نافذ در هر منطقه که در آن خدمات ELPHY LIVE ارایه میشود را رعایت میکند و هیچگونه اقدامی که به هر شکل موجب ایجاد هرگونه مسوولیت برای شرکت سایا شود، انجام نمیدهد و با وقوع این امر، تمامی مسوولیتهای قانونی مرتبط را بهعهده میگیرد. شرکت سایا این حق را برای خود محفوظ میدارد که در هر زمان بر اساس تشخیص خود یا درخواستها، شکایتها و گزارشهای وارده از سوی سازمانهای نافذ اینترنت، مراجع قانونی و نهادها و اشخاص ذیصلاح، نسبت به ارایهی اطلاعات استفادهکننده از IP یا زیرساخت یا توقف عرضهی خدمات به کاربر اقدام کند. در این موقعیت، وجوه پرداختی برگردانده نخواهد شد.
اطلاعات محرمانه
کاربر با عضویت و استفاده از محصولات ELPHY LIVE و با ذخیرهی دادهها یا عبور ترافیک وبسایت خود از این سامانهی ابری، اجازه میدهید شرکت شرکت سایا در چهارچوب سیاست حفظ حریم خصوصی خود، تمام درخواستهای ارسالی کاربران سایتتان را دریافت، بررسی و تحلیل کند.
اطلاعات غيرمحرمانه
شرکت سایا اجازه دارد اطلاعات و ترافیک عبوریافته از سیستم ابری خود را پردازش کند و از آن بهشکل تحلیلی برای استفاده در راستای بهبود سرویسدهی، استقرار پاپهای جدید، توسعهی خدمات یا سایر موارد موردنیاز استفاده و به هنگام نیاز، گزارشهایی را نیز منتشر کند. این اطلاعات با در نظر گرفتن محرمانگی اطلاعات مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
حساب کاربری
برای ساخت حساب کاربری لازم است که کاربر اطلاعات خود را مطابق اطلاعات مندرج در مدارک شناسایی رسمی خود وارد کنید. با واردکردن اطلاعات نادرست در حساب کاربری، مسئولیت آن بهعهدهی کاربر خواهد بود. اگر یک یا چند مورد از اطلاعات کاربر تغییر کرد، لازم است در سریعترین زمان آن را در حساب کاربری خود ویرایش و بهروز کنید. مسوولیت واردکردن اطلاعات بهشکل صحیح و کامل و حفاظت از گذرواژهی انتخابیتان صرفن بهعهدهی کاربر خواهد بود و اگر ضعف گذرواژه منجر به نفوذ به حساب کاربری کاربر شود، مسوولیتی متوجه شرکت سایا نیست.
مسوولیت محافظت از رمز عبور
شرکت سایا تلاش کرده است تا کاربران نتوانند از رمز عبور ساده استفاده کنند اما ممکن است کاربران از رمزهای عبور متداول استفاده کنند یا در حفظ و نگهداری رمز عبور خود دقت کافی را نداشته باشند. در این موقعیت شرکت سایا هیچگونه مسوولیتی را قبول نخواهد کرد.
شرکت سایا بهشدت تاکید میکند از رمز عبورهای پیچیده استفاده کنید و از انتشار آن بهشکل مجازی و فیزیکی بپرهیزید.
شرکت سایا بهشدت تاکید میکند از رمز عبورهای پیچیده استفاده کنید و از انتشار آن بهشکل مجازی و فیزیکی بپرهیزید.
ارتباطات دیجیتال
با استفاده از خدمات شرکت سایا، کاربر موافقت میکند ارتباطات دیجیتال مانند دریافت اطلاعیه، ایمیل، پیامک، اعلان، پشتیبانی بهشکل پاسخ به «تیکت» و… جایگزین روشهای سنتی ارتباطات مانند فکس، تلفن، نامه و مراجعه حضوری شود؛ در نتیجه، هرگونه مکاتبه بهروشهای دیجیتال ذکرشده از نظر قانونی معتبر خواهد بود.
عضویت خبرنامه
کاربر با ساخت حساب کاربری در سامانهی ELPHY LIVE موافقت میکند ایمیلها و پیامکهای (SMS) اطلاعرسانی را دریافت نماید. اگر کاربر تمایلی به دریافت این موارد ندارد، میتواند اشتراک خود را لغو کند، اما در این موقعیت، شرکت سایا مسوولیتی در قبال بیاطلاعی کاربر از پیامهایی که از این مسیرهای ارتباطی منتشر میشوند، نخواهد داشت.
استفاده از خدمات رایگان
اگر از خدمات رایگان شرکت سایا استفاده میکنید، مشمول پشتیبانی اختصاصی، قرارداد سطح کیفیت خدمات (SLA) و جبران خسارت اختلال نمیشوید. شرکت سایا در تغییر قابلیتها و ویژگیهای سطح رایگان خدمات خود در هر زمان، یا حذف آن بهطور کلی، مختار است و ارایهی رایگان این خدمات یا تداوم آنها هیچگاه تعهدی شرکت سایا ایجاد نخواهد کرد.
حذف حساب کاربری
کاربر با رعایت شرایطی که در ادامه گفته خواهد شد، میتواند حساب کاربری خود را حذف یا غیرفعال کند:
برای این کار لازم است کاربر درخواست مکتوب خود را به آدرس ایمیل support@elphy.ir ارسال کند. شرکت سایا پس از بررسی این درخواست، امکان حذف یا غیرفعال کردن حساب را به کاربر اعلام خواهد کرد.
به دلایل قانونی (مبارزه با پولشویی و کلاهبرداریهای اینترنتی) حتا پس از تایید امکان حذف حساب کاربری، اطلاعات و تراکنشهای مالی آن حساب، نزد شرکت سایا باقی خواهد ماند.
برای این کار لازم است کاربر درخواست مکتوب خود را به آدرس ایمیل support@elphy.ir ارسال کند. شرکت سایا پس از بررسی این درخواست، امکان حذف یا غیرفعال کردن حساب را به کاربر اعلام خواهد کرد.
به دلایل قانونی (مبارزه با پولشویی و کلاهبرداریهای اینترنتی) حتا پس از تایید امکان حذف حساب کاربری، اطلاعات و تراکنشهای مالی آن حساب، نزد شرکت سایا باقی خواهد ماند.
شرایط بازگشت وجه
بازگشت وجه از حساب کاربری فقط با احراز تمام شرایط زیر امکانپذیر خواهد بود:
- کمترین مبلغی که امکان بازگشت وجه برای آن وجود دارد ۵۰۰ هزار تومان است.
- حداقل باید دو هفته از واریز مبلغ وجه گذشته باشد.
- ارسال تصویر کارت ملی و ارایهی شماره حساب (شماره کارت) واریزکنندهی وجه، که همان مالک حساب کاربری یا یکی از ادمینهای آن حساب کاربری است، الزامی است.
- نام و نامخانوادگی، شماره تماس و کد ملی فرم عودت وجه و حساب کاربری باید همخوانی داشته باشند.
- نامهی درخواست وجه باید پس از تکمیل به تیکت مربوطه پیوست شود.
دامنهی خدمات پشتیبانی فنی
کارشناسان پشتیبانی فنی شرکت سایا تنها در حوزهی مدیریت محتوای دیجیتال و مشکلات مرتبط با محصولات شرکت سایا به ارایه پشتیبانی میپردازند و مسوولیتی در قبال نصب، نگهداری و رفع اشکال سرویسها و نرمافزارهایی که کاربران به کمک خدمات شرکت سایا و ELPHY LIVE راهاندازی میکنند یا زیرساختها و نرمافزارهایی که به هر شکل به ELPHY LIVE متصل میکنند، ندارند.
پروانههای نرمافزارهای شخص ثالث
مسوولیت رعایت قوانین مرتبط با پروانههای (License) نرمافزارهایی که کاربر به کمک زیرساخت ELPHY LIVE نصب و راهاندازی میکند برعهدهی کاربران میباشد و شرکت سایا مسوولیتی نخواهد داشت.
امنیت نرمافزارهای شخص ثالث
شرکت سایا بهعنوان عرضهکنندهی خدمات مدیریت محتوای دیجیتال، تنها مسوولیت تضمین امنیت محصولات خود را برعهده دارد و چنانچه کاربری روی خدمات شرکت سایابه ارائهي سرویسی بپردازد یا نرمافزاری نصب کند که منجر به ضعف امنیتی شود یا اطلاعات وی هک شده و به سرقت برود، مسوولیتی متوجه شرکت سایا نخواهد بود؛ با این حال، این حق برای شرکت سایا محفوظ است که به هنگام ایراد هرگونه زیان یا اخلال در سرویسها و خدمات قابل ارایه از سوی شرکت سایا در اثر نصب هرگونه بدافزار نسبت به جبران خسارت و پیگیری قانونی اقدام کند.
تهیه نسخهی پشتیبان
کاربر با استفاده از خدمات ELPHY LIVE موظف به تهیهی نسخهی پشتیبان (Backup) از آن دسته از اطلاعاتی میشود که روی زیرساخت شرکت سایا دارد. شرکت سایا مسوولیتی در قبال تهیهی نسخهی پشتیبان از اطلاعات کاربران و بازگرداندن اطلاعات از دست رفته، که بهدلیل خطای کاربران یا هر دلیل دیگری رخ داده است، ندارد.
شرکت سایا بهشکل پیشفرض در نظر میگیرد که کاربران از دادههای حساس خود مرتب نسخهی پشتیبان تهیه میکنند و مسوولیت آن را بر عهده دارند؛ از این رو شرکت سایا مسوولیتی در قابل دادهها و اطلاعات ازدسترفته برعهده نخواهد گرفت.
شرکت سایا بهشکل پیشفرض در نظر میگیرد که کاربران از دادههای حساس خود مرتب نسخهی پشتیبان تهیه میکنند و مسوولیت آن را بر عهده دارند؛ از این رو شرکت سایا مسوولیتی در قابل دادهها و اطلاعات ازدسترفته برعهده نخواهد گرفت.
جبران خسارت
با پیشآمدن اختلال در بهرهبرداری کاربر از هر یک از خدمات شرکت سایا، جبران خسارت براساس قرارداد سطح کیفیت خدمات (SLA) و به شیوهی تخصیص اعتبار به حساب کاربری کاربر انجام میشود و این اعتبار قابلیت تسویهی ریالی ندارد. تخصیص اعتبار بهعنوان جبران خسارت تنها برای کاربران مشمول قرارداد SLA انجام میشود و کاربرانی که دارای حساب منفی و بدهی به شرکت باشند شامل آن نخواهند شد. برای استفاده از این امکان لازم است کاربر نسبت به ارسال نامهی رسمی یا ثبت «تیکت» در سامانهی پشتیبانی شرکت سایا با عنوان «درخواست خدمات اعتباری» و حاوی گزارشها و لاگهای سیستمی نشاندهندهی اختلالهای بهوجود آمده، اقدام کند. شرکت سایا هیچگونه مسوولیتی در جبران خسارتها و زیانهای وارده یا منافع ممکنالحصولِ فوتشده فراتر از آنچه در SLA درج شده است ندارد و چیزی جز تخصیص خدمات اعتباری، تحت هیچ شرایطی برعهدهی نخواهد گرفت.
قیمتگذاری و تغییرات قیمت
قیمت تمامی سرویسها و محصولات ELPHY LIVE به شیوهی Pay As You Go است، بهشکل روزانه و بر اساس قیمت روز محاسبه میشود. تغییرات قیمت محصولات ELPHY LIVE، پیش از اجرایی شدن، از راه سایت یا ایمیل به اطلاع کاربران میرسد و از زمان تغییر قیمت، هزینهها بر اساس قیمتگذاری جدید، برای تمام مشتریان (قدیم و جدید) محاسبه خواهد شد.
شرایط و روند قطع سرویسهای ELPHY LIVE
با توجه به شیوهی قیمتگذاری محصولات و خدمات ELPHY LIVE، کاربر باید نسبت به شارژ حساب کاربری خود اقدام کند. اگر اعتبار حساب منفی (بدهکار) شود (میزان مصرف از میزان اعتبار بیشتر شود) شرکت سایا از طریق ایمیل و پیامک اخطار قطع ارایه خدمات را برای کاربر ارسال میکند. با تداوم منفی بودن اعتبار حساب کاربری، ارایه خدمات و دسترسی به محصولاتELPHY LIVE قطع میشود.شرکت سایا در برابر از دست رفتن دادههای کاربر بر اثر پاک شدن منابع به دلیل منفی بودن حساب، مسوولیتی ندارد.
اگر از سرور ابری استفاده میکنید:
- ۲ ساعت پس از صفر شدن موجودی حساب، دسترسی کاربر به نمایشگرهای متصل به سامانه قطع شده و پیغام دسترسی غیر مجاز روی نمایشگرها دیده میشود
مالیات بر ارزشافزوده
قیمت نهایی خدمات شرکت سایا پس از احتساب مالیات بر ارزشافزوده مطابق قوانین مالیاتی کشور، در صورتحساب کاربر درج میشود و با تغییر درصد مالیات بر ارزشافزوده مطابق قانون، این تغییر در صورتحساب کاربران شرکت سایا نیز لحاظ خواهد شد.
حوادث غیرقابل اجتناب
شرکت سایا در زمان پیشآمدن موارد غیرقابل اجتناب مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، اعتصاب، تحریم، قطعی اینترنت و ارتباطات داخلی و بینالمللی، مسوولیتی در قبال انجامنشدن تعهدات خود ندارد. مادامی که این شرایط به تشخیص شرکت سایا طولانی شود و ارایهی خدمات ما را متاثر و معلق کند، هیچگونه مسوولیت یا تعهدی متوجه شرکت سایا نخواهد بود. هر چند تلاش میکنیم آثار این موارد بر عرضهی خدمات به کاربران کاهش یابد.
محفوظبودن حق تغییر
شرکت سایا مختار است در هر زمان و بدون اطلاع کاربر، مواردی مانند مشخصات فنی، سطوح (پلنهای) محصولات و شرایط استفاده از خدمات خود را کلی یا جزیی تغییر دهد. آخرین نسخه این موارد روی سایت شرکت سایا بارگذاری خواهد شد و از همین صفحه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.