همکاری تجاری شرکت سایا با همراه اول

شرکت دانش‌بنیان سها سایا صنعت با برند تجاری اِلفی (elphy) که در زمینه تولید نرم افزارهای دیجیتال ساینیج و تولید انواع کیوسک‌های لمسی و نرم‌افزارهای مرتبط با آن فعالیت می‌کند با استفاده از بهترین امکانات و بروزترین قابلیت‌ها، افتخار همکاری تجاری با همراه اول را داشته و همکاری تجاری شرکت سایا با همراه اول در صدد فراهم کردن رضایت حداکثری مشتریان خود می‌باشد.

این سامانه علاوه بر خدمات اطلاع‌رسانی به مراجعین و دیجیتال ساینیج، سایر خدمات عمومی مراجعین را اعم از ساینیج تعاملی، رزرواسیون، نوبت‌دهی‌، نظرسنجی و خدمات فروشگاهی و پرداخت را نیز به صورت متمرکز ارائه می‌دهد.

داشتن درگاه واحد مدیریت، کنترل، مانیتورینگ و گزارش‌گیری این امکان را به مشتریان ما داده است، که با همان سخت‌افزار و زیرساخت موجود حداکثر خدمات را به مراجعین خود به مطلوب‌ترین شکل و با انعطاف‌پذیری کامل ارائه نمایند.

همکاری شرکت سها سایا صنعت و همراه اول
همکاری تجاری شرکت سها سایا صنعت و همراه اول
همکاری همراه اول با شرکت سها سایا صنعت

همراه اول به ‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین اپراتور شبکه تلفن همراه در کشور و ارائه ‌دهنده خدمات ارتباطی و اطلاعاتی در ایران با تدوین چشم ‌انداز سازمانی خود همواره از پیشگامان حوزه مسئولیت اجتماعی بوده است و در این حوزه فعالیت‌های فراوانی را انجام داده است.در این راستا شرکت سایا اقدام به همکاری خود در زمینه  دیجیتال ساینیج نموده که علاوه بر داشتن امکانات بالقوه‌ی سازمانی (در حوزه‌ی سخت‌افزار و نرم‌افزار) از امکانات و راه‌حل‌های نوینی در امر ارائه‌ی خدمات به مراجعین و ارباب رجوع برخوردار است و از این رو همکاری تجاری شرکت سایا با همراه اول در راستای اهداف مشترک شکل گرفت.

امروزه ساختار سازمان‌ها به صورتی است که برای ارائه خدمات هرچه بهتر به کاربران  و مشتریان خود و همچنین برای پاسخگویی و اطلاع رسانی به مشتریان خود از کیوسک‌ها و نمایشگرها استفاده می کنند و خدمات خود را از طریق این ابزارها ارائه می دهند. سامانه مدیریت محتوای الفی لایو تنها سامانه مدیریت محتوا (دیجیتال ساینیج)‌ در ایران است که به صورت یکپارچه به سازمان‌ها اجازه تولید، انتشار و نظارت محتوا بر روی صدها کیوسک و نمایشگر در لحظه را می دهد.

دیجیتال ساینیج الفی لایو با قابلیت‌ افزودن ماژول‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز، ابزار اطلاع‌رسانی قدرتمندی است که توانایی مجتمع‌سازی و ارائه‌ی تمامی خدمات سازمان را به مناسب‌ترین شیوه به ارباب رجوع را دارا می‌باشد.

همکاری شرکت سایا با همراه اول
همکاری شرکت سایا با همراه اول

سامانه دیجیتال ساینیج الفی لایو، قابلیت کنترل محتوای نمایشگر‌های ساینیج و کیوسک‌های لمسی را به صورت متمرکز ارائه می‌دهد. این سامانه، علاوه بر امکانات گسترده مانند داشتن آیتم‌های متنوع تصویری، ویدیویی و اطلاع‌رسانی، دارای ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی نیز می‌باشد. از این ویژگی‌ها می‌توان به cross platform بودن، قابلیت ساخت اپلیکیشن‌های کیوسک‌های لمسی و همچنین امکانات نوبت‌دهی، نظرسنجی و فروشگاهی اشاره کرد.

امکانات سامانه مدیریت محتوای الفی لایو

برخی از امکانات سامانه مدیریت محتوای الفی عبارتند از:

قابلیت مدیریت کیوسک لمسی تحت شبکه
قابلیت تعریف منوها و آیتم‌های مخصوص شبکه از طریق پنل مدیریت
امکان بروزرسانی محتوی از راه دور
دریافت اطلاعات ار کاربر در قابل آیتم‌های ایجاد فرم
امکان ایجاد نظرسنجی‌های سریع و فرمی
دریافت گزارشات به صورت موردی و کلی با فیلتر تاریخ و کیوسک در قالب فایل اکسل
مدیریت صفحه‌ی خانه‌ی کیوسک با تلفیق آیتم‌ها و ایجاد منو‌های متفاوت
تعریف چیدمان‌های متفاوت برای زمان‌های متفاوت
مدیریت و مانیتورینگ کیوسک در پنل مدیریت محتوی الفی لایو
قابلیت ایجاد منوهای تو در تو برای طبقه‌بندی خدمات
قابلیت امکان مدیریت گروهی نمایشگرها و کیوسک‌ها در یک پنل مدیریت واحد

شرکت سها سایا صنعت با رویکردی دانش بنیان تلاش دارد در بازار ارائه خدمات سازمانی شرایطی را فراهم آورد تا سازمان‌های بزرگ و کوچک بتوانند با حداقل سرمایه گذاری از بروزترین سامانه‌های خدمات رسانی به کاربران و مشتریان خود بهره‌مند گردند و از آنجایی که همراه اول، اولین شرکت در ایران است که بسترهای ارتباطی برخط و لحظه‌ای در ایران را راه‌اندازی نموده است، سامانه الفی لایو را برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریان خود انتخاب نموده است و  از آنجایی که همراه اول، اولین شرکت در ایران است که بسترهای ارتباطی برخط و لحظه‌ای را در ایران راه‌اندازی نموده است، شرکت سایا را به عنوان همکاری تجاری خود برگزیده است.

جهت مشاوره در خصوص سامانه الفی لایو می توانید با شماره 02188561939 تماس حاصل نمایید.

 

Rate this post