دیجیتال ساینیج الفی در بیمارستان امام خمینی

وجود نمایشگرهای دیجیتال ساینیج (تابلو دیجیتال) در بیمارستان‌ها و به ویژه سالن‌های انتظار، میزان استرس افراد را در چنین شرایطی کمتر نموده و با نمایش اطلاعات مفید و کاربردی به مراجعین، مدت زمان انتظار آنان را کم مینماید. یکی از دستاوردهای شرکت سها سایا صنعت راه اندازی دیجیتال ساینیج الفی در بیمارستان امام خمینی بوده

محیط بیمارستان‌ها اغلب به دلیل تردد زیاد مراجعین و پزشکان نیاز به نظم‌دهی و فراهم ساختن محیط آرامش بخش برای مراجعین می‌باشد.از این رو وجود نمایشگرهای دیجیتال ساینیج (تابلو دیجیتال) در بیمارستان‌ها و به ویژه سالن‌های انتظار، میزان استرس افراد را در چنین شرایطی کمتر نموده و با نمایش اطلاعات مفید و کاربردی به مراجعین، مدت زمان انتظار آنان را کم مینماید. یکی از دستاوردهای شرکت سها سایا صنعت راه اندازی دیجیتال ساینیج الفی در بیمارستان امام خمینی بوده که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم.

دیجیتال ساینیج در بیمارستان‌‌‌ها راهکار مناسبی برای تسهیل دریافت خدمات مورد نظر مراجعان و همچنین بهبود فضای کلی بیمارستان می باشد.

مکان های پیشنهادی برای نمایش تابلوهای دیجیتال در بیمارستان‌ها

پذیرش

افرادی که به بیمارستان مراجعه می‌کنند اغلب دارای استرس هستند. با نمایش وضعیت بهبود سایر بیماران به همراه آمارهای مربوطه در تابلوهای دیجیتال(دیجیتال ساینیج) می‌توان بیماران و بازدیدکنندگان نگران را آرام نمود. همچنین نمایش میزان بهبودی و سایر اطلاعات مربوطه نیز برای اطمینان از اینکه بیماران، بیمارستان مناسبی را برای درمان خود انتخاب نموده اند، بسیار مهم میباشد.

لابی بیمارستان

لابی، مکان مناسبی برای نمایش محتواهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی است. محتواهایی مانند معرفی خدمات، راهنمای بخش‌های مختلف و…. جهت سهولت دسترسی مراجعین و کاهش اتلاف وقت آنان بر روی دیجیتال ساینیج ضروری می‌باشد. علاوه بر این، نمایش محتواهای انگیزشی و الهام بخش در قسمت لابی می تواند روحیه بیماران را بالا برده و احساس بهتری در آنها ایجاد نماید.

اتاق انتظار

اتاق انتظار مکانی است که سطح اضطراب مراجعین در آن به اوج خود می‌رسد. استفاده از تابلو دیجیتال در اتاق‌های انتظار بیمارستان می‌تواند آن‌ها را سرگرم نموده و زمان انتظار را برایشان کمتر کند.

شرکت سایا افتخار همکاری با بیمارستان امام خمینی تهران که با تکیه بر ارائه برترین خدمات تشخیصی، درمانی، آموزشی و پژوهشی اثربخش جز بزرگترین مرکز خدمت‌رسانی به بیماران می‌باشد را در خصوص نصب و راه‌اندازی دیجیتال ساینیج الفی در راستای بهبود خدمات ارائه‌ شده به مراجعین را دارد.

دیجیتال ساینیج الفی در بیمارستان امام خمینی

این سیستم به گونه‌ای طراحی شده که میزان درخواست مراجعین به بخش اطلاعات را کاهش داده و نیاز آنان را تا حد امکان پاسخ می‌دهد.

تابلو دیجیتال

دیجیتال ساینیج الفی امکان ارائه‌ی خدمات الکترونیک و سرویس‌های اینترنتی را به صورت یکپارچه مهیا می‌کنند. بیمارستان امام خمینی نیز در همین راستا اقدام به نصب دیجیتال ساینیج الفی نموده تا کلیه‌ی خدمات خود را بصورت یکپارچه به مراجعین عرضه نماید.از مهمترین کاربرد دیجیتال ساینیج الفی در بیمارستان امام خمینی، می‌توان به: نوبت دهی به مراجعین، آشنایی با بخش‌های مختلف بیمارستان، راهنمای طبقات، اطلاع‌رسانی، دریافت نظرات و پیشنهادات و … می باشد.

کیوسک‌های لمسی نوبت دهی الفی

بیمارستان امام در راستای هوشمندسازی و به کارگیری از فناوری‌‌های به روز، استفاده از کیوسک لمسی الفی را در جهت تمرکز بر خلق ارزش و خدمات بهتر به مراجعین خود انتخاب نموده است. در نرم‌افزار طراحی شده که ویژه‌ی کیوسک‌ لمسی بیمارستان امام خمینی می‌باشد، تلاش گردیده است که به نیازهای این بیمارستان در ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان و همچنین راهنمایی و هدایت آن‌ها به صورت کامل پاسخ داده شود.

کیوسک بیمارستان امام خمینی

دیجیتال ساینیج الفی بدون شک یکی از موثرترین ابزارها برای افزایش تعامل، بهبود ارتباطات است.


جهت مشاوره در خصوص سامانه الفی لایو می توانید با شماره 02188561939 تماس حاصل نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)