راه اندازی نوبت دهی متمرکز در بانک توسعه و تعاون

راه اندازی نوبت دهی متمرکز در بانک توسعه و تعاون

پنل مدیریت ابری Elphy Live  روش جدید و به روز برای نوبت دهی و مدیریت صف مراجعه کنندگان به بانک‌ها می باشد و  به شما این امکان را می‌دهد که به تعداد شعب خود  به سادگی نوبت دهی ایجاد نمایید. شما می‌توانید برای هر شعبه به تعداد دلخواه صف و به ازای هر صف به تعداد دلخواه باجه تعریف نمایید. همچنین برای هر صف که تمایل داشتید رزرو آنلاین را فعال نمایید. به راحتی نظرات مشتریان خود را دریافت کنید و در نهایت گزارش‌ها و آمارهای دقیق از نوبت دهی خود تولید کنید.

این پنل دارای امکانات خاصی مانند، نوبت دهی از طریق پیام کوتاه بدون احتیاج به نوبت دهی کاغذی، نوبت دهی از طریق اسکن کد بدون نیاز به دستگاه نوبت دهی، امکان پاس دادن نوبت ها و … می‌باشد.

پنل سامانه به شما این امکان را می‌دهد که هر سیستمی را که در اختیار دارید با نصب پخش‌کننده سامانه بر روی آن، به یک دستگاه نوبت دهی تبدیل کنید.

پخش‌کننده بر روی تمام سیستم‌های ویندوزی، اندرویدی و لینوکسی قابل نصب است. بنابراین انواع کیوسک‌های لمسی یا تبلت‌های اندوریدی و … را می‌توانید به منظور نوبت دهی استفاده کنید.

در راستای به روز رسانی نوبت دهی شعب و تجربه این بانک در سامانه دیجیتال ساینیج این شرکت سامانه متمرکز نوبت دهی نیز برای این بانک راه اندازی گردید.

راه اندازی نوبت دهی متمرکز در بانک توسعه و تعاون
راه اندازی نوبت دهی متمرکز در بانک توسعه و تعاون

از ویژگی های این سامانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:‌

بدون هیچ دستگاهی و با QR Code نوبت دهی کنید!

این قابلبت در سامانه وجود دارد که مراجعه‌کننده شما با اسکن QR Code (بارکد دوبعدی) مراحل دریافت، مشاهده نوبت و فراخوان نوبت را از طریق تلفن همراهش انجام دهد و پس از پایان خدمت، نظر خود را هم از طریق تلفن همراهش ثبت نماید.

بنابراین می‌تواند دیگر احتیاجی به دستگاه نوبت‌دهی و یا سیستم صوتی نباشد و ضمناً از همان نمایشگر نمایش نوبت‌ها نیز می‌توان برای نمایش بارکد استفاده کرد.

با این روش، مراجعه کننده می‌تواند بدون نگرانی محل را تا فراخوان نوبتش ترک کند و همچنین یک مجموعه کوچک می‌تواند بدون نگرانی از تجمع، خدماتش را ارئه نماید.

رزرو آنلاین نوبت

امکان رزرو نوبت به مدیریت مراجعین کمک کرده و همچنین از  کاهش کیفیت خدمات به دلیل تجمع مراجعین در آن مجموعه جلوگیری می‌کند.

سامانه نوبت دهی الفی لایو این امکان را فراهم ساخته است که به صورت آنلاین ساعت و روز مراجعه رزرو گردد و تنها در صورتی که در زمان مشخص شده به مجموعه مراجعه شود نوبت صادر گردد.

این امکان برای هر خدمتی به صورت جداگانه می‌تواند در سامانه فعال گردد و بازه‌های زمانی و تعداد رزرو مجاز برای هر بازه نیز به سادگی قابل تعریف است.

صدور و فراخوان نوبت از طریق پیامک

در سامانه Elphy Live تمام مراحل صدور نوبت، يادآوری نوبت، فراخوان نوبت به صورت پیامکی به مراجعه‌ کننده می‌تواند اطلاع داده شود.

با این امکان بدون نیاز به پرینت، نوبت برای مراجعه کننده پبامک می‌گردد، در صورت نزدیک شدن نوبتش از طریق پیامک به ایشان یادآوری شده و همچنین فراخوانی هم می‌تواند از طریق پیامک اطلاع داده شود.

با این روش، مراجعه کننده می‌تواند بدون نگرانی محل را تا فراخوان نوبتش ترک کند و همچنین یک مجموعه کوچک می‌تواند بدون نگرانی از تجمع، خدماتش را ارئه نماید.

اعلام صوتی هوشمند

اعلام صوتی فراخوانی نوبت در سامانه نوبت دهی الفی لایو به صورت هوشمند می‌تواند نام مراجعه کننده، نام خدمت، نام مسئول و … را نیز اعلام کند. موارد پخش در اعلام صوتی، و نحوه‌ی اعلام به سادگی برای هر صف به صورت جداگانه قابل مدیریت است.

این امر می‌تواند سردرگمی‌های احتمالی مراجعه‌کننده‌ها را در مجموعه‌های شلوغ کاهش دهد و ارائه خدمت نیز حالت صمیمانه‌ و شخصی‌تری پیدا می‌کند.

نمایش نوبت روی هر نمایشگری با چیدمان دلخواه

امکانات دیجیتال ساینیج سامانه الفی لایو این اجازه را می‌دهد که با هر چیدمان دلخواهی بر روی هر نمایشگری نوبت‌ها را نمایش دهید. برای مثال می‌توان نوبت‌ها را کنار ویدیوها و تصاویر تبلیغاتی و یا پخش‌زنده تلویزیون نمایش داد.

پنل سامانه به شما این امکان را می‌دهد که هر سیستمی را که در اختیار دارید با نصب پخش‌کننده بر روی آن به یک نمایشگر نمایش نوبت تبدیل کنید. انواع تلویزیون‌های هوشمند، سیستم‌های ویندوزی، اندرویدی و … برای این منظور پشتیبانی می‌گردند.

نظرسنجی عملکرد باجه‌ها

با ایجاد هر نوبت‌ دهی در سامانه الفی لایو برای تمام باجه‌های شما به صورت خودکار نظرسنجی تولید می‌گردد که این نظرسنجی‌ها به سادگی بر روی اپلیکیشن‌های کیوسک‌های لمسی و یا از طریق تلفن همراه مراجعه کننده قابل استفاده هستند. به صورتیکه مراجعه کننده پس از دریافت خدمت می‌تواند میزان رضایت خود را از باجه‌ی ارائه کننده خدمت از طریق تلفن همراهش و یا کیوسک‌ لمسی ثبت نماید.

گزارش‌ها و آمارهای این نظرسنجی‌ها نیز در خود سامانه قابل مشاهده و دریافت هستند.

دریافت انواع گزارش‌ها و آمارها از نوبت‌ دهی و نظرات

سامانه الفی لایو این امکان را فراهم ساخته است که آمار و گزارش‌های نوبت‌دهی‌های تمام شعب و یا خدمات خود را به صورت متمرکز مشاهده و دریافت کنید، از تعداد نوبت‌های صادر شده و سرعت پاسخگویی باجه‌ها مطلع گردید و میزان رضایت مراجعین را از تک تک باجه‌ها ارزیابی کنید.

نوبت‌ها رو پاس بدید

در مجموعه‌هایی مانند درمانگاه‌ها و یا بیمارستان‌ها که مراجعه کننده چندین خدمت را ممکن است که بخواهد دریافت کند و یا خدمت دارای چندین مرحله باشد، این امکان در سامانه الفی لایو پیش‌بینی گردیده است که با دریافت تنها یک نوبت در ایتدای ورود به آن مجموعه، تمام مراحل بدون نیاز به دریافت نوبت مجدد طی گردد.

در این حالت مسئولین باجه‌ها می‌توانند، بعد از فراخوانی نوبت و اتمام خدمت در آن باجه، مراجعه کننده را برای تکمیل خدماتش به صف دیگری پاس دهند.

راه اندازی نوبت دهی متمرکز در بانک توسعه و تعاون با استفاده از پنل مدیریت ابری Elphy Live بدون شک یکی از موثرترین ابزارها برای افزایش تعامل و بهبود ارتباطات  در این بانک است.

جهت مشاوره در خصوص سامانه نوبت دهی الفی می توانید با شماره 02188561939 تماس حاصل نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)